سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از سمن‌های برتر کردستان در جشنواره اتفاق ۴

جشنواره اتفاق ۴ در کردستان با معرفی ۱۰ سازمان برتر مردم نهاد جوانان، به کار خود پایان داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان امروز در مراسم پایانی جشنواره اتفاق ۴ در سنندج، اظهار کرد: سمن‌ها با تعامل سازنده برای رفع دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی، مشغول فعالیت هستند که این ظرفیت باید ارتقا و توسعه پیدا کند.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه در طول یک سال اخیر بازخورد فعالیت سمن‌ها بسیار مثبت بوده است، اضافه کرد: از برنامه‌های شاخص در این زمینه، به الگو‌های راهیان پیشرفت می‌توان اشاره کرد که در اطلاع‌رسانی به مردم درباره خدمات انجام شده در عرصه توسعه و پیشرفت بسیار تاثیرگذار بود.

فعالیت ۸۵ سمن در کردستان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: مرحله چهارم جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان با عنوان "جشنواره اتفاق ۴" به منظور تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان برگزار شد تا ضمن معرفی سمن‌های برتر و معرفی به جشنواره ملی این رویداد، از فعالیت‌های ارزشمند آنها نیز تجلیل شود.

مجید آوج، کمک به ساماندهی فعالیت‌های امور جوانان به ویژه موضوع ازدواج را از جمله فعالیت‌های این حوزه اعلام کرد و گفت: راه اندازی مراکز مشاوره همسریابی در مناطق مختلف استان از جمله این فعالیت‌هاست.

فرهنگ‌سازی حوزه کسب و کار نیز موضوع دیگری بود که وی به آن اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه مشارکت‌های اجتماعی هم‌اکنون ۸۵ سازمان مردم نهاد در استان فعال است که ۶۵ سمن دارای مجوز هستند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان بر تمرکززدایی از مرکز استان و فعالیت جدی سمن‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: توانمندسازی سمن‌ها از سال قبل آغاز شد و در ۱۴ شبکه تخصصی ساماندهی شدند، ضمن اینکه از تشکیل سمن‌های جدید استقبال می‌شود.

۴۰ سمن اقدامات خود را در این جشنواره عرضه کردند که در پایان ۱۰ سمن به عنوان سمن‌های برتر و ۶ سمن شایسته تقدیر شناخته شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.