سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش جهادگونه ماموران پلیس در خدمت‌رسانی به زائران

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: با توجه به برگشت زائران اربعین حسینی (ع) تسهیل در تردد‌ها و اجرای طرح‌های طرح‌های ترافیکی در دستور کار پلیس است.

سرهنگ جواد مراونه گفت: تکریم و احترام به زائران همایش  پیاده روی اربعین حسینی (ع) از وظایف همه دستگاه‌های خدمات رسان است و بحمدلله وضعیت خدمت رسانی در مرز چذابه مطلوب و تردد زائران حسینی روان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی در ادامه به تلاش جهادگونه ماموران پلیس اشاره کرد و گفت: از ایثارگری تمامی کارکنان پلیس که در گرما با عشق و شبانه‌روزی به زائران خدمات رسانی می‌کنند تقدیر می‌کنم.   
 
فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان عنوان داشت: تمهیدات لازم برای پذیرش و استقبال از بازگشت زائران اندیشیده شده و امیدواریم عزیمت و برگشت زائران به آرامی و در کمال سلامت و امنیت انجام شود.

سرهنگ مراونه با تاکید بر آمادگی پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان جهت ارائه خدمات در مسیر برگشت زائران، از آنان خواست ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با استراحت کافی رانندگی کنند و از عجله و شتاب حین پرهیز کنند تا در کمال سلامت به مقصد برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.