سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جزئیات همایش دلدادگان اربعین در قزوین

دبیر برگزاری همایش دلدادگان حسینی قزوین گفت: همایش پیاده روی دلدادگان اربعین یکشنبه هفته آینده، همزمان با اربعین حسینی از ساعت ۹ به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود.

علی جلیلوند دبیر برگزاری همایش دلدادگان حسینی قزوین با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی دلدادگان همزمان با روز اربعین حسینی در سراسر شهر‌های استان گفت: در قزوین این مراسم از میدان میر عماد تا صحن امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول مسیر همایش پیاده روی دلدادگان قزوین ۴۰ موکب به مردم عزادار خدمات رسانی خواهند کرد که این خدمات شامل توزیع اطعام و بسته‌های فرهنگی و مذهبی خواهد بود.

جلیلوند عنوان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در طول مسیر پیاده روی نیز تدوین شده که از جمله آنها می‌توان به احیا و اجرای سنت چهارپایه خوانی، دسته‌های عزاداری، تجمع در صحن امامزاده حسین (ع) و خواندن زیارت اربعین اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی، شعار "دلدادگان حسینی، طریق الاقصی" به عنوان برنامه محوری این روز انتخاب شده تا یاد و خاطره مجاهدت شهدای غزه و شهدای جبهه مقاومت در روز اربعین حسینی زنده نگاه داشته شود و مواکب مختلف نیز برنامه‌های فرهنگی مناسبی را برای اقشار و رده‌های سنی مختلف اجرا می‌کنند.

دبیر برگزاری همایش دلدادگان حسینی استان قزوین یادآور شد: از همه جاماندگان حضور در کربلا معلی در سطح استان دعوت می‌کنیم تا در این روز با تمسک به پیاده روی کربلا و نجف و به نیت آن در پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی به جریان عزاداران سیدالشهدا ملحق شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.