سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت مصوب نان در خراسان جنوبی اعلام شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی قیمت مصوب نان در استان را اعلام کرد.

 
 

صادقی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت:  پیرو جلسه کارگروه آرد و نان خراسان جنوبی در ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ قیمت نان در استان به مقدار ۲۵ درصد افزایش یافت.

او افزود: بر این اساس نان لواش ماشینی اتومات نوع یک ۸۷۵ تومان و نوع دو  هزار و ۱۲۵ تومان، لواش سنتی و لواش ماشینی دوار نوع یک هزار تومان و نوع دو هزار و ۲۵۰ تومان، تافتون و بربری ماشینی نوع یک ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نوع دو ۲ هزار و ۷۵۰ تومان، تافتون و بربری سنتی ۲ هزار و ۶۲۵ تومان و نوع دو ۲ هزار و ۷۵۰، تافتون ماشینی انبوه پز نوع یک ۴ هزار تومان و نوع دو ۴ هزار و ۳۷۵ تومان، سنگک ماشینی و نان ریزشی نوع یک ۲ هزار تومان و نوع دو ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک سنتی نوع یک  ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نوع دو ۳ هزار تومان است. 


بیشتر بخوانید


 صادقی با اشاره به اینکه قیمت نان در استان از مرداد پارسال تغییری نداشته است بیان کرد: افزایش هزینه‌های نانوایی از جمله دستمزد نیروی کار، هزینه‌های آب، برق، سوخت و همچنین اجاره نانوایی‌ها از جمله دلایل افزایش قیمت نان در استان است.  

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی توصیه کرد فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت نانوایی‌ها برای کیفیت پخت نان داشته باشند.  

او ادامه داد: اگر مردم از نانوایی‌های استان تخلفی مشاهده کردند موضوع را به سامانه ۱۲۴ که متعلق  به بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان است اطلاع دهند.

برچسب ها: قیمت نان ، نرخ مصوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.