سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر پیاده رویی جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان اعلام شد

تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان از برگزاری مراسم پیاده رویی جاماندگان اربعین در این شهرستان خبر داد و گفت: آماده برگزاری پیاده‌روی نمادین عظیم اربعین عاشقان حسینی هستیم.

محمود جوادیانفر بیان کرد: مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در زاهدان مانند سال‌های گذشته با حضور عاشقان حسینی و جاماندگان از خیل عظیم پیاده‌روی اربعین یکشنبه چهارم شهریورماه ساعت ۹ صبح از مزار شهدا آغاز و سپس عزاداران به سمت کهف الشهدا حرکت خواهند کرد.

وی افزود: در مسیر حرکت پیاده‌روی نمادین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با همت هیات‌های مذهبی و اهالی محله‌ها برپا می‌شود، که با جان و دل به خدمت گذاری پرداخته و نوای (لبیک یا حسین) را از زاهدان تا کربلا طنین انداز خواهند کرد.

تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان اظهار کرد: قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی، مداحی، قرائت زیارت اربعین و برگزاری نماز ظهر اربعین از جمله برنامه‌های این اجتماع خواهد بود.

وی گفت: عاشقانی که نتوانستند موکب به موکب و عمود به عمود خود را به کربلا برسانند با شرکت در این برنامه ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران باوفایش نشان می‌دهند.

جوادیانفر خاطرنشان کرد: این پیاده روی نمادین اربعین حسینی مرهمی بر دل‌های جا ماندگان کربلا و سرآغاز دلدادگی بیشتر به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی زیارت حرم او در کربلا خواهد بود.

وی از شهروندان زاهدانی دعوت کرد تا در پیاده روی نمادین اربعین که فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های حسینی و همبستگی در مسیر عشق و ایمان بوده، شرکت کنند و با حضور خود در این سفر معنوی، همراه و همدل عاشقان حسینی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.