سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی محمدنبی خبر داد؛

رضایت نمایندگان AFC از فولادشهر/ امکان میزبانی مجدد در اصفهان

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان AFC از چمن و موقعیت ورزشگاه فولادشهر ابراز رضایت کرده‌اند.

مهدی محمدنبی در خصوص آخرین وضعیت برای برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز دوشنبه ۲۹ مرداد در اصفهان حضور دارند و بازدید‌های مختلفی را از ورزشگاه فولادشهر داشته‌اند و امشب نیز از ایران خارج خواهند شد. نمایندگان AFC از چمن و موقعیت ورزشگاه ابراز رضایت کرده اند و چند مورد دیگر باقی مانده که باید ورزشگاه فولادشهر را آماده کنیم و از همه عزیزانی که در این راه زحمت کشیده اند، تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: اعضای تیم ملی روز ۱۲ شهریور از تهران عازم اصفهان می‌شود و چند جلسه تمرینی را در زمین مجموعه ورزشی ملت خواهیم داشت و در روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف قرقیزستان می‌رویم. اعضای تیم ملی روز ۱۷ شهریور برای انجام بازی دوم با امارات از اصفهان راهی شهر العین می‌شوند و روز ۲۰ شهریور با امارات بازی خواهیم کرد و روز ۲۱ شهریور هم تیم ملی راهی ایران می‌شود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: دوستان در شرکت توسعه و تجهیز تاریخ‌های متفاوتی را برای آماده سازی ورزشگاه آزادی به ما داده‌اند و حتی در بازه‌ای از زمان این قول را دادند که این ورزشگاه را به دیدار با قرقیزستان خواهند رساند و اگر در دیدار‌های بعدی هم نتوانیم از تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران میزبانی کنیم مجبور خواهیم شد تا بار دیگر به ورزشگاه فولادشهر رجوع کنیم.

محمدنبی درباره آخرین وضعیت سلامتی مهدی تاج عنوان کرد: او روز گذشته یک جراحی چند ساعته را پشت سر گذاشت و خوشبختانه اکنون شرایط خوبی دارد و در سلامت کامل است. حداقل یک هفته در بیمارستان بستری خواهد بود و پس از آن مرخص می‌شود.

او در رابطه با پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند گفت: مهدی تاج توضیحات لازم را داده است. ارکان قضائی فدراسیون مستقل عمل می‌کنند و کمیته تعیین وضعیت هم شامل تعدادی قاضی است که خودشان تصمیم گیری می‌کنند و قاعدتاً بر اساس مستنداتی که موجود است رأی این پرونده صادر می‌شود و شخصی از فدراسیون فوتبال در آن دخالتی نخواهد داشت.

برچسب ها: فدراسیون فوتبال ، afc
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.