سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات یک واحد تولیدی در دادگستری کرمان بررسی شد

با هدف پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان، نشست بررسی مشکلات مجتمع کشت و صنعت هامون با حضور مقامات قضایی کرمان برگزار شد.

با هدف پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان، نشست بررسی مشکلات مجتمع کشت و صنعت هامون با حضور حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، بخشی دادستان مرکز استان، مسئولین و مدیران مربوطه و مدیرعامل واحد تولیدی برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در ابتدای این نشست گفت: در دستگاه قضائی استان، حمایت از تولید سرلوحه امور قرار گرفته است و خوشبختانه خروجی نشست‌های اقتصاد مقاومتی در استان، منجر به گره گشایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بسیاری در استان شده است.

وی  بیان کرد: در پی بازدید مسئولان قضائی از واحد کشت و صنعت هامون، برخی از مشکلات این واحد تولیدی رفع شد و  این جلسه به درخواست مدیرعامل این شرکت برگزار شد تا با کمک نهاد‌های مسئول، به پیشرفت و توسعه این شرکت کمک شود.

خلیلی زاده، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت هامون در این نشست با بیان اینکه هم اکنون گوشت مورد نیاز کرمان از خارج از استان وارد می‌شود،  گفت: ۴۰۰ راس دام سنگین (گاو) آماده ذبح در دامداری‌های مجتمع کشت و صنعت وجود دارد که برای فروش و توزیع این حجم از گوشت، نیاز به همکاری اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی داریم.

 این جلسه که با حضور مدیران ادارات کل  محیط زیست، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان برگزار شد، مشکل تامین زمین  و سوخت این واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مسیر حمایت از واحد‌های تولیدی و تحقق شعار سال، مساعدت‌های لازم در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.