سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۴ شرور در تهرانسر

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

 سرهنگ سید محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و ایجاد رعب و وحشت در محدوده" تهرانسر" تهران، ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر سریعا در نشانی اعلام شده حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با چهار مرد جوان که با استفاده از سلاح سرد در حال قدرت‌نمایی و تخریب وسایل نقلیه پارک بودند، برخورد کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان پس از مشاهده ماموران قصد متواری شدن داشتند که با آمادگی هرچه تمام‌تر و با درایت و اقتدار پلیسی، هر چهار متهم در محل خلع سلاح و دستگیر شدند. در بازرسی متهمان و خودرو آنها تعداد ۸ عدد سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان ۲۰ تا ۲۵ ساله بوده و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو و اموال شهروندان اعتراف کردند. همچنین مشخص گردید که این متهمان دارای چند فقره سابقه سرقت و شرارت می‌باشند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه و شکایت خود را ثبت کرده‌اند.

وی در انتها افزد: متهمان برای اخذ دستور قضائی و انجام تحقیقات بیشتر و کشف جرایم احتمالی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.