سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: قاتلی که قصد داشت ایران را برای همیشه به مقصد ترکیه ترک کند، دستگیر شد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بامداد روز شنبه ۱۶ تیرماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در یک کافه‌باغچه در محله کن تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد مقتول که از اراذل و اوباش غرب تهران بوده در جریان یک نزاع با مرد سابقه‌داری قربانی جنایت شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: گزارش‌ها حاکی از آن بود درگیری بین مقتول و قاتل، که هر دو از مشتریان کافه بودند، به‌خاطر "چشم تو چشم شدن" و "فحاشی" آغاز شده است و قاتل که گفته می‌شود دارای سابقه کیفری بوده و از پابند الکترونیکی نیز استفاده می‌کرده، با چاقو به جان مقتول افتاده و پس از ۲ ضربه مهلک به گردن وی، از صحنه جنایت متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف، ابتدا مشخصات عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

وی افزود: تیم جنایی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده دریافتند که متهم پس از ارتکاب جرم مخفیانه راهی خوی شده است و قصد دارد خیلی زود کشور را به‌صورت غیرقانونی به‌مقصد ترکیه ترک کند.

سردار گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، بی‌درنگ راهی شهر خوی شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

وی افزود: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی صراحتاً به قتل مرد جوان در کافه‌باغچه منطقه کن اعتراف و عنوان کرد که به خاطر کری‌خوانی و چشم در چشم شدن دست به این جنایت هولناک زده است.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.