سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ موکب در تهران و شهرری

معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ موکب فرهنگی و خدمات‌رسانی در تهران و شهرستان ری جانمایی شده است.

 آخرین جلسه هماهنگی راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور مسئولان شهری شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه این جلسه گفت: تمام دستگاه‌هایی که برای کار پشتیبانی مسئولیت پذیرفتند، پای کار هستند. البته این کار عمدتا مردمی است و ما تنها نقش هماهنگی موکب‌های مردمی را بر عهده داریم.

وی افزود: هماهنگی با دستگاه‌های دیگر در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی در حوزه‌های امداد، بهداشت، درمان و آتش‌نشانی که نیمه‌دولتی هستند و در حاشیه کار قرار دارند را در دستور کار داریم.

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران نیز خاطرنشان کرد: فضا‌های امنیتی و انتظامی در حال بررسی است و مشکلی در این حوزه نداریم. در خصوص بحث ترافیکی تمهیدات کامل اندیشیده شده و شرکت‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو فعالیت خود را از ساعت ۵ صبح اربعین شروع خواهند کرد.

وی در خصوص موکب‌ها یادآور شد: موکب‌های ما از شب گذشته در مکان‌های خود مستقر می‌شوند و از ساعت ۶ صبح پذیرایی خود را شروع می‌کنند. همراه با اینها یک رشد ۶۰ تا ۷۰ درصدی در مواکب محتوایی دیده شده است.

حجت‌الاسلام محسن عرفاتی معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم نیز اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ موکب فرهنگی و خدمات‌رسانی در تهران و شهرستان ری جانمایی شده است. در مبادی ورودی به شهرستان ری ۶ راه پیش‌بینی شده که خودرو‌هایی که از دیگر شهرستان‌ها به شهر ری تردد می‌کنند، بتوانند به صورت روان وارد شهر ری شوند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: مجموعه‌هایی برپا شده که در آنها سخنرانی و عزاداری و نماز جماعت انجام خواهد شد. برای کودکان و مادرانی که فرزند شیرخواره دارند نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین بیان کرد: در سراسر مسیر استقرار مواکب و مجموعه‌های تبلیغی را خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.