سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت شهباز شریف درپی حادثه اتوبوس زوار پاکستانی در ایران

نخست‌وزیر پاکستان با ابراز اندوه نسبت به حادثه دلخراش اتوبوس حامل زائران این کشور در جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان، محمد شهباز شریف طی پیامی گفت: از جان باختن زائران پاکستانی درپی سانحه واژگونی اتوبوس آنان در حوالی یزد در ایران بسیار اندوهگین هستم.

وی افزود: ما شریک غم خانواده‌های داغدار هستیم و آرزوی بهبودی فوری برای دیگر مصدومان داریم.

نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که به سفارت این کشور در تهران دستور داده تا تمام کمک‌های ممکن را به خانواده‌های آسیب‌دیده ارائه و در انتقال اجساد قربانیان به پاکستان تسریع نمایند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان و دیگر مقام‌های اجرایی، رهبران احزاب و شخصیت‌های برجسته این کشور نیز طی پیام‌هایی جان باختن تعدادی از اتباع پاکستانی درپی واژگونی اتوبوس زائران در ایران را تسلیت گفتند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه‌کشورمان نسبت به واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی ابراز تاسف کرد و از ادامه فعالیت‌های امدادی، خدماتی و درمانی خبر داد.

از پلیس راهور، سردار سید تیمور حسینی امروز چهارشنبه با تأسف فراوان از وقوع حادثه دلخراش واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل زائران پاکستانی مدل ۲۰۱۹ در محور دهشیر به تفت استان یزد خبر داد.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، این حادثه در ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه ۳۰ مردادماه رخ داده است که متأسفانه بر اثر آن، ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داده و ۲۳ نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.