سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخدام جیب‌بُرها توسط آرتتا!

تئو والکات دلیل واقعی استخدام جیب‌برها توسط میکل آرتتا برای دزدیدن تلفن‌های بازیکنان آرسنال را توضیح داد.

میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال به خاطر روش‌های مدیریتی عجیب و غریبش معروف است، مانند پخش آهنگ «تو تنها قدم نخواهی زد.» در زمین تمرین قبل از بازی مقابل لیورپول.

او بار دیگر در تابستان امسال کار عجیبی را انجام داد و مشخص شد که جیب‌بر‌های حرفه‌ای را برای دزدیدن وسایل ارزشمند تیمش در طول یک شام تیمی استخدام کرده است.

 واکنش کنایه‌آمیز روی کین به روش‌های آرتتا این بود که گفت: اوه، پس قطعاً امسال قهرمان لیگ خواهند شد، اما والکات، هم‌تیمی سابق آرتتا در آرسنال، معتقد است که چنین واکنش‌هایی بخشی از برنامه اوست و او با این کار‌ها به بازیکنان درس زندگی نیز می‌دهد.

تئو والکات به میل اسپورت گفت: خب، این باعث می‌شود شما درباره آن صحبت کنید، نمی‌شود؟ این ما را از جنبه فوتبالی واقعی منحرف می‌کند و باعث می‌شود درباره چیزی کاملاً متفاوت و غیرعادی صحبت کنیم. این کاری است که میکل انجام می‌دهد. او مردم را به فکر کردن به شیوه‌ای متفاوت وادار می‌کند؛ بنابراین حالا افراد همیشه در آن رختکن هوشیار خواهند بود. این پیامی بود که او ارسال کرد. این یک تمرین خالص بود و کار کرد. حالا شما در کار و زندگی روزمره هوشیارتر هستید.

والکات می‌گوید که در زمان هم‌تیمی بودن با آرتتا در آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر، یک اتفاق در زمین تمرین رخ داد که او را مطمئن کرد آرتتا روزی مربی خواهد شد. آرسنال در تلاش برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر بود. در یکی از تمرینات آرتتا بازیکنان را در رختکن جمع و با آنها صحبت کرد.

والکات گفت: او اجازه نداد ما از رختکن بیرون برویم. او کل تیم را جمع کرد و چند حقیقت تلخ را گفت و بعد از آن صحبت، من مطمئن شدم که او مربی خواهد شد. نه فقط این، ما به جمع چهار تیم برتر رسیدیم. او همیشه سعی می‌کرد کار‌هایی متفاوت انجام دهد و این احتمالاً غیرعادی‌ترین چیزی بود که من از یک بازیکن دیدم: متوقف کردن تمرین.

والکات، مانند بسیاری، معتقد است که آرسنال بالاخره امسال منچسترسیتی را شکست خواهد داد و به قهرمانی خواهد رسید.

او گفت: من در پیش‌فصل با آنها بودم و دیدم که چقدر به عنوان یک تیم پیشرفت کرده‌اند و از نظر ذهنی، روشی که میکل تیمش را تقویت کرده است، فوق‌العاده است. احساس می‌کنم این فصل و رقابت سوم با سیتی برای آنها خوش‌شانسی خواهد آورد. احساس می‌کنم آنها بیشتر از قبل آماده‌اند و تجربه زیادی هم دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.