سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت معابر الوند در اولویت اقدامات عمرانی قرار دارد

شهردار الوند گفت: برای ترمیم و بهسازی معابر این شهر بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت توزیع می‌شود.

خلج طایفه شهردار الوند در برنامه روی خط باشید سیمای استانی مرکز قزوین گفت: بر اساس طرح بازآفرینی معابر خاکی و معابری که آسفالت آنها فرسوده شده بخشی از قیر این معابر تامین شده است.

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدا، زیباسازی معابر و دیوارها، ساماندهی تابلو‌ها و علائم رانندگی، تعویض سطل زباله، اجرای پیست اتومبیل رانی و چندنین طرح دیگر از دیگر پروژه‌های انجام شده است.

شهردار الوند همچنین از آغاز عملیات عمرانی بوستان بانوان شهر الوند خبر داد.

خلج طایفه در ادامه برنامه با اشاره به جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر بیان کرد: بر اساس رسالت شهرداری الوند و قرار داد با پیمانکار ۱۰۴ قلاده سگ زنده گیری شده است که به کمپ‌های خارج از استان منتقل می‌شوند.

وی انتقال این سگ‌ها از برخی از شهر‌ها به شهر‌های دیگر و رهاسازی غیرقانونی شبانه این سگ‌ها را چالش و معضل بزرگ شهرداری بیان کرد.

شهرداری الوند در پاسخ به سوال یکی از شهروندان الوندی در خصوص سرعت گیر‌ها اظهار داشت:ایجاد یا جمع آوری سرعت گیر‌ها معمولاً با تصویب شورای ترافیک شهرستان انجام می‌شود و شهرداری پس از دریافت پیشنهادات شهروندان موضوع را در شورای ترافیک مطرح می‌کنند و در نهایت در صورت تصویب شورای ترافیک در این راستا اقدام می‌شود.

خلج طایفه در خصوص رنگ آمیزی سرعت گیر‌ها نیز بیان کرد: به علت تردد و رفت آمد خودرو‌ها به مدت ۲ ماه رنگ سرعت گیر‌ها از بین می‌رود.

وی گفت: الوند اولین شهر در استان قزوین و دومین یا سومین شهر در کشور است که اجرای طرح پایش تصویری به صورت کامل انجام شده است.

شهردار الوند درباره حفاری‌های شهر الوند هم گفت: این کنده کاری‌ها به منظور اجرای فیبر نوری توسط شرکت‌های ایرانسل و شاتل انجام شده است و حفاری‌ها توسط دستگاه ترینچر در کمترین عمق انجام می‌شود.

خلج طایفه افزود: پس از اجرای پروژه‌ها ترمیم آسفالت انجام می‌شود.

خط اتوبوس الوند به مهرگان موضوع دیگری بود که خلج طایفه شهرداری الوند به آن اشاه کرد و افزود: به علت تعویق در تحویل اتوبوس‌های خریداری شده توسط شهرداری از وزارت کشور به علت پاره‌ای مشکلات هنوز انجام نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.