سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی ۱۶۰ موکب در مشهد

سرپرست شهرداری منطقه ثامن گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران در روز‌های پایانی ماه صفر، ۱۶۰ موکب جانمایی شده است.

حجت الاسلام قاسمی سرپرست شهرداری منطقه ثامن گفت: با توجه به اینکه منطقه ثامن در کنار بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) قرار گرفته، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اقدامات شاخصی برای این منطقه درنظر گرفته شده است.

او افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائران در مشهد و به ویژه منطقه ثامن، در پنج نقطه از این محدوده، مکان‌هایی با ظرفیت در مجموع ۱۶ هزار نفر با هدف اسکان دادن به زائران درنظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ثامن با اشاره به ارائه دیگر خدمات در منطقه ثامن ادامه داد: ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی برای نیاز زائران در این محدوده مستقر شده است.

قاسمی بیان کرد: دو ره باغ منطقه ثامن از جمله ره باغ رضوان و ره باغ حضرت زهرا (س) برای خدمت رسانی به زائران در اختیار آستان قدس رضوی قرار گرفته است.

او تامین مایحتاج و کالا را از دیگر نیاز‌های زائرین دانست و تصریح کرد: با توجه به همین موضوع و با همکاری سازمان مشاغل شهرداری مشهد، غرفه‌هایی برای تامین کالا‌های اساسی زائرین تعبیه شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ثامن با بیان اینکه به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی به زائرین جلسات متعددی را با سایر دستگاه‌های خدمت رسان برگزار کرده ایم تاکید کرد: با هدف اطلاع زائرین از خدمات ارائه شده، سایتی توسط مدیریت شهری تعبیه شده که به محض ورود زائران به منطقه ثامن، ۱۶ خدمت که در این محدوده ارائه می‌شود، برای آنها پیامک خواهد شد.

برچسب ها: موکب ، اربعین حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.