سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۳۰ هزار و ۷۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی رشنودی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو‌ها و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی صورت گرفته مقدار ۳۰ هزار و ۷۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و در این رابطه ۲ متخلف را شناسایی و دستگیر کردند.

سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران از جمله استان‌های مستعد برای قاچاق سوخت است، چرا که در همسایگی کشور‌های پاکستان و افغانستان قرار گرفته و نیاز مبرم این کشور‌ها به انواع فرآورده‌های نفتی مرز‌های این استان را به دالان انتقال سوخت تبدیل کرده است.

این روز‌ها قاچاق انواع سوخت به یکی از مشکلات جدی کشور در مرز‌ها تبدیل شده است چرا که سود کاذب حاصل از اختلاف ارزش پول داخلی و کشور‌های همسایه انگیزه‌ای دوچندان برای خروج سرمایه‌های ملی در قاچاقچیان ایجاد کرده است.
مردم این استان هر از چند گاهی در تامین یکی از انواع سوخت به مشکل بر می‌خورند و آنقدر درگیر مشکل جدید می‌شوند که مشکل قبلی نه تنها حل نشده بلکه برای آنان عادی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.