سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اوج فشارهای هواداری؛

تخت بیمارستان امن‌ترین مکان برای مرد اول فوتبال است

رئیس فدراسیون فوتبال برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای انجام عمل جراحی لگن در بیمارستان بستری شد و البته سال هاست که این مشکل وی را اذیت می‌کند و بالاخره رئیس فدراسیون فوتبال تن به عمل جراحی داد.

در روز‌های اخیر شایعه حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال استقلال در بازی ابتدایی لیگ بدون داشتن کارت بازی و ثبت قرارداد در سازمان لیگ (با کارت بازی موقت) قوت گرفته است.

شایعات حاکیست رئیس فدراسیون فوتبال دستور صدور کارت موقت را برای جواد نکونام صادر کرده و سازمان لیگ را مجاب به صدور کارت موقت کرده است.

اینکه نکونام و برخی دیگر از استقلالی‌ها هنوز نتوانستند قرارداد خود را ثبت کنند مستقیما به سقف قرارداد بر می‌گردد و این یعنی آبی‌ها سقف را رد کرده اند و باید همانند سال گذشته قرارداد‌ها را تعدیل کنند.

موضوع مهم صدور کارت موقت با دستور رئیس فدراسیون فوتبال است.

فشار رسانه‌ای و هواداران پرسپولیس از یک سو برای صدور کارت موقت نکونام و از سوی دیگر رای پرونده بیرانوند بهترین زمان را در اختیار مهدی تاج قرار داد تا بتواند لگن خود را بدست جراحان بسپارد و این روز‌ها جایی امن‌تر از بیمارستان برای مرد اول فوتبال ایران نیست.

بگذریم که در سال ۹۷ هم مهدی تاج در ترکیه دچار عارضه قلبی شد و درست در زمانی که موضوع قرارداد ویلموتس پیش آمد و گفته می شد که فدراسیونی‌ها باید پول قرارداد وی را بدهند، اما در نهایت مشکل قلبی و استعفای تاج حل شد.

شاید در روز‌های آتی بعد از رفع و رجوع پرونده بیرانوند و ماجرا‌های سقف قرارداد تاج بعد از ریکاوری با قدرت برگردد.در مورد صدور کارت بازی برای نکونام هنوز فدراسیون فوتبال اعلام موضع رسمی نداشته است.

با آرزوی سلامتی برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امیدواریم بعد از ترخیص از بیمارستان شایعات به موقع جواب داده شود تا فضای فوتبال به آرامش برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
مرد اول فوتبال؟ کی گفته؟ اصلا فوتبال بلده؟
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
شفای عاجل
رضا
۱۰:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
تاج خودش نمی تونه ادعا کنه بعد میخواد فدراسیون اداره کنه هر کی بهتر حرف میزنه میزارن رئیس ولی یکی که عملکرد خوبی داره میزارن کنار
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
مرد اول فوتبال ایران ، فقط و فقط علی دایی
ناشناس
۰۹:۴۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
کسی مثل تاج نمی تونه این فدراسیون بی در پیکر را اداره کنه
ناشناس
۰۹:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
سیاستی داره انگلیس ها ندارند
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
زرنگه
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
کارش رابلده
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
آرزوی سلامتی برای ایشان
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
عجب
رضا
۰۹:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
چه بیماری تاکتیک پذیری هستن