سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرانه فضای سبز با ساخت پارک‌های محله‌ای در کازرون

شهردار کازرون گفت: این نهاد ضمن بهسازی پارک‌های اصلی شهر و پارک‌های محله‌ای چندین پارک را هم احداث کرده است.

رضا نوذری شهردار کازرون با اشاره به اینکه خدمات شهرداری در همه محله‌ها به صورت برابر و بر اساس عدالت محوری ارائه می‌شود، اظهار کرد: یکی از نیاز‌های هر محله داشتن فضای سبز و شاداب برای تفریح و سرگرمی است و شهرداری کازرون در همین رابطه تمام تلاش خود را جهت ساخت و تامین این فضا بکار بسته است. 

او افزود: برخی از محله‌ها بدون فضای سبز بوده اند که در این دوره شهرداری ضمن بهسازی پارک‌های اصلی شهر و پارک‌های محله‌ای چندین پارک را هم احداث کرده است. 

 نوذری گفت: پارک محله‌ای حکمت یکی از پارک‌هایی است که شهرداری اوایل امسال عملیات اجرایی آن را شروع کرد، ضمن اینکه عملیات اجرایی پارک محله‌ای امور عشایر (باغ آسیایی) به پایان رسیده است و شهروندان می‌توانند از این فضا استفاده کنند. 

شهردار کازرون تصریح کرد: مساحت پارک امور عشایر هزار و ۸۰۰ متر مربع و مساحت پارک محله‌ای حکمت حدود ۳ هزار مترمربع است.

او، بهسازی پارک محله‌ای امام رضا (ع) در شهرک پردیس را از دیگر اقدامات این شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: بهسازی این پارک شامل کف سازی، محوطه سازی، احداث سرویس بهداشتی و ساخت آبنما است که هم اکنون در حال اجراست و امیدواریم با تلاش مجموعه عمران هر چه زودتر به سرانجام برسد.

 شهرداری کازرون طی چند سال گذشته نسبت به ساخت پارک ۳ هکتاری پردیس، بهسازی ورودی بوستان رفیع، پارک سلمان، پارک طالقانی، پارک مردانی، پارک بنفشه، پارک بناها، احداث پارک امور عشایر (باغ آسیایی)، پارک تپه‌ای بعثت (در حال اجرا)، پارک خانواده (در حال اجرا) و تجهیز دیگر پارک‌ها به مبلمان و وسایل بازی کودکان اقدام کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.