سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس؛

محمدی: با درویش نقشه کشیدیم تا سرخپوش شوم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه ترکیه‌ای اجازه جدایی نمی‌داد، با درویش نقشه‌ کشیدیم تا من اینجا در خدمت شما باشم.

 میلاد محمدی، بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره  پیوستنش به سرخپوشان گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت این تیم هستم. در این چند سال تیم های ایرانی زیادی به من پیشنهاد دادند اما وقتی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد قبول کردم و البته درویش برای حضورم در این تیم خیلی تلاش کرد و من امیدوارم جواب اعتماد باشگاه و هواداران را بدهم. 

او درباره  تلاش خود برای کسب رضایتنامه از باشگاه ترکیه ای عنوان کرد: درویش در این خصوص خیلی زحمت کشید. یک ماه بود دنبال کارم بود. خودم تا شنیدم درویش پیشنهاد داده پیگیری‌هایی کردیم. باشگاهم کمی سختگیر بود. باشگاه ترکیه‌ای اجازه جدایی نمی داد با درویش نقشه‌ای کشیدیم تا من اینجا در خدمت شما باشم.

محمدی در مورد اینکه با چه کسانی مشورت کرد، گفت: من بیشتر با خانواده ام مشورت کردم. البته با یکی دو  تا از دوستانم هم مشورت کردم. 

او درباره  شماره پیراهنش که ۴ خواهد بود، گفت: روزهایی که در تیم ملی بودیم سید جلال حسینی کنار ما بود و همیشه از او کمک می گرفتیم. او در تیم ملی به من خیلی کمک کرد. امیدوارم در آخر فصل پرچم پرسپولیس را بالا ببریم. 

او درباره  زوج شدن با اورونوف هم گفت: من او را می شناسم. او خیلی بازیکن باکیفیتی است. امیدوارم با صلاحدید سرمربی بتوانیم به تیم کمک کنیم. امسال سال اول لیگ نخبگان است و امیدوارم که کیفیت خوبی داشته باشم و دل هواداران را شاد کنم. حس خوبی دارم اما فقط امیدوارم بازی باکیفیتم جواب هواداران را بدهم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که دوست دارد هواداران او را با چه اسمی صدا کنند، گفت: دوست دارم به من بگویند میلاد آتش پاره. 

میلاد محمدی همچنین عنوان کرد الگوی او مجتبی محرمی است. 

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و میلاد محمدی با حضور در تلویزیون اینترنتی پرسپولیس قرارداد ۲ساله این بازیکن را امضا کردند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.