سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه به ورزش قهرمانی بانوان

استاندار گیلان با تاکید بر توجه به ورزش قهرمانی در حوزه بانوان گفت: ورزش همگانی مایه نشاط اجتماعی و ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و تشویق کننده نسل جوان برای ورود به این عرصه  است.

اسدالله عباسی عصر امروز (سه شنبه) ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمانه با ورزشکاران المپیکی استان و دست اندرکاران ورزش کشور در المپیک از گیلان، به پاس زحماتشان در راه اعتلای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه المپیک پاریس از آنان تجلیل کرد.

 استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه نبایستی از استعدادهای فرزندان سرزمین مان غفلت کنیم، اظهار کرد: پیام قهرمانی و درخشش ورزشکاران افتخارآفرین کشور عزیزمان و استان مستعد گیلان در جهان، نشان‌دهنده اراده قوی و عزم راسخ، تحقق کارهای به ظاهر نشدنی و انتقال پیام ایستادگی و امید و نشاط به جامعه و جوانان این مرز و بوم است.

وی حضور ورزشکاران و قهرمانان را در در آوردگاه‌های بین المللی موجب غرور و افتخار و زمینه ساز تقویت انسجام ملی عنوان و کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای تسهیل فعالیت و پویایی جامعه ورزش استان استفاده شود ضمن آنکه سازمان‌ها و نهاد‌ها هم باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال رشته‌های ورزشی، عمل کنند.

عباسی، ورزش همگانی را مایه نشاط اجتماعی و ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و تشویق کننده نسل جوان برای ورود به این عرصه  دانست و بیان کرد: ایجاد امید و شادابی یکی از آثار مهم ورزش که در دین مبین اسلام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز تاکید شده است و در سطح همگانی و مسابقات داخلی یا بین المللی است.

وی با اشاره به ظرفیت گیلان در حوزه ورزش‌های آبی و دریایی بیان کرد:  استان‌های شمالی و جنوبی ایران به لحاظ وجود کیلومترها سواحل دارای ظرفیت خوبی در حوزه ورزش‌های آبی و دریایی است که اگر به آن توجه کنیم در مسابقات جهانی و المپیک به خوبی می‌توانیم مدال‌های متعددی را کسب کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ورزش قهرمانی در حوزه بانوان نیز گفت: در گیلان قهرمانان بانوی بسیار خوب و با استعدادی در رشته‌های قایقرانی، کاراته، تکواندو و سایر رشته‌ها حضور دارد که باید به آنان بها دهیم تا در آوردگاه‌های بین‌المللی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را برافراشته کنند.

وی تصریح کرد: از این رو باید سالن و امکاناتی را در حوزه ورزش بانوان در اختیار این قشر مستعد قرار دهیم.

 

در پایان این مراسم از فعالان ورزش گیلان تجلیل شد.

 

برچسب ها: ورزش ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.