سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین ایمنی موکب اربعین شهرداری کرمان توسط آتش‌نشانان

رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان، از آمادگی کامل آتش‌نشانان در ایام اربعین، خبر داد.

 رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان، از آمادگی کامل آتش‌نشانان در ایام اربعین، خبر داد و گفت: در این ایام آتش‌نشانان در مکان‌ها و نقاط مشخص جهت تامین ایمنی مستقر می‌شوند.

محمود ایرانمنش، گفت: در کنار آماده‌باش صددرصدی نیرو‌های آتش‌نشانی در ایام اربعین، تعداد تیم‌های آتش‌نشان و امداد و نجات مستقر در نقاط پیش‌بینی‌شده را افزایش دادیم تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان، عملیات نجات و اطفای حریق انجام شود.

وی، با اشاره به ارائه آموزش‌های ایمنی و اطفای حریق به مسئولان موکب‌ها و اماکن مذهبی، خاطرنشان کرد: در موکب محل اسکان زائران پاکستانی واقع در کیلومتر ۵٠ جاده ماهان با ایجاد یک ایستگاه موقت آتش‌نشانی و استقرار دو دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات و دو تیم عملیاتی، تدابیر لازم جهت تامین ایمنی زائران پاکستانی فراهم شده است. 

معاون خدمات‌شهری شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان، با بیان اینکه امسال برنامه اعزام نیرو‌های عملیاتی به مرز‌های شرقی را نداریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته شاهد حضور زائران شهر‌های شرقی و جنوبی کشور جهت عزیمت به پیاده‌روی اربعین از مسیر شهر و استان کرمان بودیم، مدیریت و تامین ایمنی این زائران را در دستور کار قرار دادیم و تدابیر لازم جهت حضور هم‌وطنان در مسیر پیاده‌روی اربعین، اندیشیده شد.

ایرانمنش، بیان کرد: با توجه به آمادگی آتش‌نشانان جهت تامین ایمنی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، مردم با امنیت و آرامش بیشتری می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.