سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظام مراقبتی اجتماعی دانش‌آموزان

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر اجرای طرح نظام مراقبتی اجتماعی دانش‌آموزان در استان تاکید کرد.

 عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: مقام معظم رهبری موکدا آسیب‌های اجتماعی را از بنیادی‌ترین و مهمترین مسائل جامعه معرفی می‌کنند که کار تحولی سریع و همه جانبه را می‌طلبد.

افرازه شهاوند بر تعامل همه جانبه و قوی بین‌دستگاهی برای مدیریت مسائل و آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی تاکید کرد و افزود: ورود جدی به این مسائل و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط با مسائل حوزه دانش‌آموزی بدون شک سلامت مسیر آموزش در دوران دانشجویی و پس از آن را تضمین می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: بمنظور تقویت اجرای طرح “نماد” (نظام مراقبتی اجتماعی دانش‌آموزان) در استان لازم است تمام برنامه‌های مرتبط با حوزه دانش‌آموزی ذیل این طرح تعریف و اجرا شود.

شهاوند ضمن گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در کنار دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای این طرح تاکید کرد.

طرح نماد (نظام مراقبتی اجتماعی دانش‌آموزان) با مشارکت نهاد‌های مرتبط از جمله قوه قضائیه، وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور و دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سطح کشور در حال اجراست و در قالب این طرح تا کنون بیش از ۳۰ درصد دانش‌آموزان استان تحت پوشش قرار گرفته اند.

آموزش، غربالگری، انجام مصاحبه‌های تشخیصی و درمانی برای مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های اجرایی این طرح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.