سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم صدا و سیما در تبیین و دستاورد‌های آموزش و پرورش

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: صدا و سیما نقش مهم و تاثیرگذاری در تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاورد‌های آموزش و پرورش دارد.

 محمد جمالی با شهریار گنجی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کهگیلویه‌و‌بویراحمد دیدار و پیرامون همکاری دو جانبه با یکدیگر گفتگو کردند.

محمد جمالی در این دیدار گفت: صدا و سیما به تعبیر حضرت امام (ره) به عنوان یک دانشگاه عمومی، نقش اثرگذار و مهمی در تبیین و اطلاع رسانی فعالیت‌ها و دستاورد‌های آموزش و پرورش دارد که می‌تواند همانند گذشته با تهیه گزارش‌های فاخر از تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان توانمند و اولیای موفق و به ویژه دانش آموزان، گام‌های جدی و اساسی در بحث‌های تربیتی بردارد.

وی با تشریح رسالت آموزش و پرورش در جامعه، به نقش مهم صدا و سیما در معرفی ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: همکاری دو دستگاه می‌تواند خلأ‌های موجود را جبران کرده و موجبات ارتقای سطح بینش افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان را به آموزش و پرورش و نیز رسانه‌ها فراهم نماید.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: معلمان مبدا تحولات در جامعه هستند و صداوسیما ظرفیتی برای معرفی معلمان خلاق، دانش آموزان نمونه و کارآفرین است.

شهریار گنجی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش مهمترین دستگاه فرهنگی کشور. جایگاه مهمی در نظام اسلامی برای توسعه و تعالی در ابعاد مختلف دارد خاطر نشان کرد: صدا وسیما همواره در تهیه گزارش‌های خبری و سایر برنامه‌های تولیدی یک نگاه حمایتی دارد و در این راستا آماده همکاری با آموزش وپرورش برای معرفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پرورشی فرهنگیان ودانش آموزان هستیم.

وی بیان کرد: صدا وسیما از همه ظرفیت‌ها در پروژه مهر برای زمینه سازی آغاز سال تحصیلی جدید و مهری بانشاط برای دانش آموزان را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.