سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده موافق وزیر نفت:

پاک نژاد می‌تواند کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد

نصیبی گفت: پاک نژاد از بدنه صنعت نفت است و به خوبی می‌تواند با جبران کردن خسارات، کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد.

امید نصیبی نماینده ممسنی و رستم و موافق وزیر نفت گفت: واژه‌ای مثل فرزانه و دانشمند از لسان رهبری در توصیف آقای پزشکیان تکلیف ما خادمان ملت را سنگین کرد. اینجا ایستاده‌ام تا از بردارم محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت دفاع کنم. 

وی افزود: امروز ۷۰ درصد اقتصاد کشور مستقیم و غیرمستقیم به نفت وابسته است. صنعت نفت می‌طلبد فردی از وزارت نفت انتخاب شود. وزارت نفت نیازمند دانش و تجربه در حوزه‌های مربوطه است. 

نصیبی ادامه داد: کسی می‌تواند سکان‌دار آن باشد که سال‌های طولانی مدیریت میانی و ارشد وزارت نفت را تجربه کرده باشد و حوزه‌های ماموریتی آن را در شرایط تحریم بشناسد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی نفت افزود: پاک نژاد با تخصص خود می‌تواند ظرفیت تولید را ارتقاء بخشد. وی در ستاد وزارت نفت کار کرده و حوزه پالایش و ظرفیت میادین مشترک از دغدغه‌های محوری اوست. 

وی گفت: در وضعیت فعلی کشور فردی می‌تواند این صنعت عظیم را راهبری کند که دارای دانش باشد.

نصیبی با بیان اینکه پاک نژاد از بدنه صنعت نفت است و به خوبی می‌تواند خسارات را جبران کند و کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد،گفت: پاکنژاد بدون اینکه متعلق به جریان جناحی و فکری باشد، استقلال و مدیریت عمل دارد و امیدوارم در طول فعالیت وی شاهد تعامل با مجلس باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با رای بالایی که مجلس می‌دهد شاهد بهترین کادرسازی‌ها با حضور جوانان باشیم.

نصیبی گفت: در این کشور پتروشیمی‌هایی بعضا ۱۵ تا ۲۰ سال بر زمین مانده و جوانان چشم‌انتظار شما هستند تا مشکل اشتغال را حل کنید. وزارت نفت باید مسئولیت اجتماعی خود را بهبود بخشد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی نفت افزود: صنعت نفت را نباید از پتروشیمی جدا ببینیم. صنعت پتروشیمی در گذشته به وزارتخانه‌های مختلف واگذار شد، اما بدون مدیریت خوب نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

نصیبی ادامه داد: از این مجلس می‌خواهیم با یک مدیر جوان بتوانیم تحولی اساسی را ایجاد کنیم. شما مستحضرید که به مجلسی آمدید که دغدغه نظام را دارد.

وی اضافه کرد: با وجود فهم شما از ادبیات اقتصاد نفت، گاز و پتروشیمی و آن فهم زیبایی که از نفت و گاز دارید، انتظازر می‌رود در منطق اقتصادی و قیمت‌گذاری سوخت طوری عمل کنید که مردم ایران طعم شیرین خدمت صادقانه شما را بچشند.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی نفت خاطرنشان کرد: با استقلال، مدیریت عمل خواهید داشت و متعلق به هیچ فردی نیستید و حتما به‌عنوان یک جوان موفق از شما یاد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.