سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث و گردشگری:

وقتی فردی جلوی ۸۵ ایرانی ایستاده است چگونه به وی اعتماد کنیم؟

رضایی گفت: وقتی فردی جلوی ۸۵ ایرانی ایستاده است چگونه به وی اعتماد کنیم و مسئولیت یک وزارتخانه را به او بسپاریم؟

رضایی نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث و گردشگری در صحن علنی گفت: همه ما به دنبال موفقیت دولت هستیم، اما گاهی موافقت با دولت با ممانعت از ورود افراد نامناسب به دولت است. همواره حامی دولت برای حل مشکلات هستیم. وزارت میراث فرهنگی به یک مدیر پرانرژی نیاز دارد؛ آقای صالحی‌امیری هیچ‌کدام از شاخص‌های تصدیِ این وزارتخانه را ندارد. این وزارتخانه نیاز به یک مدیر تحولی دارد که این توان تحولی، در فردی که حتی یک روز هم در این وزارتخانه حضور نداشته وجود ندارد.

وی افزود: ایشان در صحبت‌هایشان حرف از ایران امن می‌زنند؛ مگر ایران ناامن است که شما حرف از ایران امن میزنید؟ اینکه ما به مرز بندی با فتنه‌گران اصرر داریم بخاطر ضربه‌هایی است که این افراد در سال ۸۸ به ایران زدند. اولا ساختار ایران را زیر سوال بردند؛ شورای نگهبان، دستگاه قضایی، مجلس و رای مردم را زیر سوال بردند و جلوی ۴۰ میلیون ایرانی که در انتخابات شرکت کردند ایستادند که این گناه نابخشودنی است. وقتی فردی جلوی ۸۵ میلیونی ایرانی ایستاده است چگونه به وی اعتماد کنیم و مسئولیت یک وزارتخانه را به او بسپاریم؟ قطعا نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: این افراد کشور را تا لبه پرتگاه بردند و به دشمن چراغ سبز نشان دادند. در فتنه کار به جایی رسید که حتی تروریست‌هایی چون ریگی، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم با اینها اعلام هبستگی کردند، اما اینها عقب نشینی نکردند. در عاشورای ۸۸ بیرق حضرت اباعبدالله (ع) را به آتش کشیدند، اما فردای همان روز به اینها گفتند مردان خداجو؛ ما اینها را فراموش نمی‌کنیم. حالا چطور بپذیریم اینها بیایند مسئولیت بگیرند؟

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث و گردشگری گفت: انتظار داریم افرادی که خود را سرباز انقلاب و ولایت می‌دانند موضع‌گیری کنند. به خدا دعوای ما دعوای چپ و راست و تصفیه حساب سیاسی نیست؛ بحث اصل انقلاب و ۹۰ میلیون ایرانی است. قطعنامه ۱۹۲۹ در سالگرد فتنه تصویب شد که زیر ساخت تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بود و ربطی به فعالیت‌های هسته‌ای ما نداشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.