سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در روند تردد زائران اربعین نداشتیم

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی‌کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه به واسطه تلاش‌هاش شبانه‌روزی همکاران هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در روند تردد زائران اربعین نداشتیم.

سردار محسن فتحی‌زاده رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی‌کل انتظامی کشور عصر امروز در بازدید از مرز زمینی باشماق مریوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام اربعین و قدردانی از زحمات موکب‌داران گفت: انسجام و تعامل بسیار خوب کارکنان انتظامی و مرزبانی و همه متولیان امنیت در خصوص خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز قابل مشاهده و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: از سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان و فرمانده مرزبانی در خصوص عملکرد بسیار خوب در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی و تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی‌کل انتظامی کشور تامین امنیت زائران اربعین را اولویت اصلی انتظامی کشور عنوان کرد و افزود: مأموریت و عملیات اربعین حسینی یکی از زیباترین  عملیات‌های مجموعه انتظامی بوده که اقدامات بسیار ارزشمندی در این مرز انجام شده است.

فتحی‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه به واسطه تلاش‌هاش شبانه‌روزی همکاران هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در روند تردد زائران اربعین نداشتیم و مرزهای کشور از امنیت کامل و پایدار مردمی برخوردارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.