سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی زمین مناسب برای ایجاد کمپ ماده ۱۶

با تعیین زمین مناسب کمپ ماده ۱۶ در کیلومتر ۸ جاده اراک احداث خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، گزارشات روند پیشرفت پروژه مرکز کمپ ماده ۱۶ استان ارائه و مشکلات و موانع موجود نیز ابلاغ شد.

حسین آبادی افزود: زمین مورد نظر در کیلومتر ۸ جاده اراک به سمت جاده خمین ابتدای روستای سوارآباد تعیین تکلیف شده و زیرسازی انجام شده و آزمایشات و اقدامات مطالعاتی نیز به انجام رسیده است.

او با اشاره به اینکه مقرر شده تامین اعتبار ساخت این مرکز از سوی مسئولین مربوطه و صنایع صورت گیرد، گفت: هزینه ساخت این مرکز برآورد شده و اگر به موقع تامین شود در کوتاهترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری خواهیم بود. درمان مددجویان یکی از دغدغه‌های اصلی بهزیستی است و بر این اساس، پیش تفاهم نامه‌ای با علوم‌پزشکی با اعمال تخفیفات از طرف مددکاری علوم پزشکی منعقد شده و اکنون در مرحله نهایی شدن قرار دارد؛ همچنین بیمه تکمیلی توانخواهان نیز در دست پیگیری است.

حسین آبادی با توجه به هزینه بالای دندانپزشکی هم افزود: با کمک مجمع خیرین سلامت، علوم پزشکی و گروه‌های جهادی بنا بر این است در محوطه داخل سازمان درمانگاه خیریه دندان‌پزشکی ایجاد و خدمات رایگان ارائه شود.

به گفته حسین آبادی طی تفاهم نامه‌ای با اداره آموزش و پرورش مقرر شد نسبت به ساماندهی کودکان کار استان مرکزی که ۱۹۰ نفر هستند، اقدامات لازم انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.