سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع سخنرانی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی به دلیل تنش در صحن علنی

سخنرانی صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی به دلیل تنش در صحن علنی مجلس قطع شد.

علی خضریان، نماینده مجلس در نطق خود به عنوان مخالف صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی به یک برگه آبی رنگ اشاره کرد که در آن درباره سابقه صالحی امیری درباره فتنه ۸۸ مطالبی نوشته شده بود و پس از پایان نطق وی، قالیباف گفت: طبق ماده ۱۰۴ آیین‌نامه مجلس باید هرگونه برگه و بروشور در مجلس از هیئت رئیسه اجازه گرفته شود، اما پس از مخالفت هیئت رئیسه بدون اجازه آن برگه را در مجلس پخش کردید و یک کار خلاف آئین‌نامه انجام دادید.

مالک شریعتی حین صحبت‌های قالیباف کتاب آئین‌نامه مجلس را بالا آورد تا اجازه تذکر بگیرد که قالیباف گفت: من اسمی از شما نیاوردم و خودتان گفتید.

پس از این اظهارات نوبت به نطق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی رسید که درگیری لفظی بین مالک شریعتی و احد آزادی‌خواه صورت گرفت.  آزادی‌خواه نماینده ملایر صحبتی را خطاب به شریعتی داشت که با واکنش او مواجه شد و گفت که مگر تو برای توزیع برگه مجوز گرفته بودی.

سپس مالک شریعتی به سمت جایگاه هیئت‌رئیسه رفت و نمایندگان دیگر هم به دنبال وی در جایگاه هیئت‌رئیسه تجمع کردند و با قالیباف مشغول به صحبت شدند که دوباره تنش به‌وجود آمد و تعدادی از نمایندگان با احد آزادی‌خواه بگومگو کردند که قالیباف خطاب به نمایندگان گفت که وقت مجلس را نگیرید سپس نمایندگان جایگاه هیئت‌رئیسه را ترک کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.