سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیاضی، موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی:

صالحی امیری اگر از فتنه برائت جست، به او رای می‌دهیم

فیاضی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت: از او دفاع می‌کنم مشروط به اینکه از فتنه بیزاری بجوید.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد  در مجلس افزود: من به‌عنوان موافق صالحی امیری هستم و نسبت سیاسی با وی ندارم. من برای اینکه آقای پزشکیان خدمت بزرگی به جریان انقلاب کرد به اینجا آمدم.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که مفهوم دولت وفاق ملی شکل گرفته است، یعنی همه نگاه‌های سیاسی در دولت نقش‌آفرینی کنند.

فیاضی افزود: این نگاه را که اگر یک نفر از کابینه رد شود، دولت وفاق ملی شکل نمی‌گیرد غلط است. مجلس محل تضارب آرا و اندیشه است و نمایندگان آزاد هستند و با یک برگه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

فیاضی اظهار داشت: در کمیسیون آموزش دو گزینه را خودم با نگاه سیاسی آنها زیر سوال بردم، اما آقای صالحی امیری اصلا رنگ سیاسی نداشته است. آقای امیری یک مدیر سیاستمدار فرهنگی و یک لیدر است که می‌توان اصول اندیشه‌های او را به عنوان یک مدیر راهبردی در آثارش مشاهده کرد.

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی ادامه داد: اگر برخی جزئیات صنایع دستی و گردشگری است که آقای صالحی امیری نمی‌داند آن موارد جزئی است و مربوط به مدیران خرد است. صالحی امیری یک مدیر راهبردی است و می‌توان این مورد را در آثارش دید.

وی افزود: درباره جریان فتنه خودش (صالحی امیری) باید توضیح دهد و اگر برائت جست ما به او رای می‌دهیم و این دلیل نمی‌شود یک سندی از سال ۹۴ بیاید و او را زیر سوال ببرد.

فیاضی اظهار داشت: ما عقد اخوت نبستیم. عقد ما عقد خدمت و ولایت است. هر زمان اراده کنیم طوق خدمت را از گردن آنان می‌گیریم، اما برادری از یک خانواده روحانی از مذهبی‌ترین شهر مازندران است و سیاستمدار، وزیر و معاون رئیس‌جمهور است.

وی در پایان گفت: من نیامدم از توانمندی‌های او بگویم، او خود می‌تواند بگوید. از او دفاع می‌کنم مشروط به اینکه از فتنه بیزاری بجوید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.