سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۹ پروژه در سنندج بهره برداری می شود

فرماندار سنندج گفت: در ایام هفته دولت، ۱۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۶ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن عسکری در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج  گفت: این ۱۰۹ پروژه به جز طرح‌های قابل افتتاح شهرداری سنندج بوده و تمامی آنها به‌صورت کامل و بدون نقص آماده بهره‌برداری هستند. 

عسکری تاکید کرد : هیچ پروژه نیمه‌تمامی نباید در این ایام افتتاح شود تا کیفیت و کارایی پروژه‌ها تضمین شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور فعال مدیران در برنامه‌های ویژه هفته دولت، خواستار مشارکت پررنگ آنها در این مراسم‌ها شد.

عسکری به برنامه‌های فرهنگی هفته دولت نیز اشاره کرد و از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای دولت و یادواره شهدای دولت در سطح شهرستان سنندج خبر داد. وی این برنامه‌ها را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا دانست.

تاکید بر مدیریت جهادی و رضایت‌مندی مردم

فرماندار سنندج با تاکید بر الگوی مدیریت جهادی در خدمت‌رسانی، از مدیران خواست تا با انجام بازدید‌ها و نظارت‌های میدانی، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفته و در جهت رفع آنها تلاش کنند. 

عسکری ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان با موکب‌داران اربعین، اعلام کرد که ۱۳ موکب در ۷ نقطه از سنندج به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. 

وی افزود که از اعتبارات ستاد اربعین، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرستان سنندج تخصیص یافته است که این اعتبارات در طول سال نیز برای رفاه حال مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخشی از این اعتبارات به تکمیل پروژه‌هایی همچون روگذر میدان محمدی، جاده سنندج به مریوان و طرح‌های شهرداری‌های حسین‌آباد و شویشه اختصاص خواهد یافت که نقش مهمی در توسعه و بهبود زیرساخت‌های شهرستان ایفا می‌کنند.

انتخاب مرز باشماق؛ فرصتی برای توسعه گردشگری و تقویت وحدت

حسن عسکری انتخاب مسیر مرز باشماق برای عبور زائران اربعین را دارای برکات فراوانی دانست و اظهار داشت: این اقدام نه تنها استان کردستان را به عنوان مقصدی گردشگری به هم‌میهنان در سایر ایام سال معرفی می‌کند، بلکه با ایجاد فضای معنوی، موجب تقویت اخوت و وحدت در بین مردم می‌شود. 

وی از ماموستایان خواست تا در تریبون‌های نماز جمعه به این موضوع پرداخته و با تاکید بر اهمیت و مزایای آن، مردم را به مشارکت و همکاری بیشتر در این زمینه ترغیب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.