سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع همزمان هزار و ۸۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان خبر داد.

جاسم محمدی اظهار داشت: وسایل ضروری زندگی شامل ۵۷۴ دستگاه یخچال، ۲۰۴ دستگاه کولر آبی، ۱۸۱ دستگاه تلویزیون، ۱۷۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۵۵ دستگاه آبگرمکن و ۴۷۲ دستگاه بخاری گازسوز است که از ابتدای هفته جاری میان خانواده‌های نیازمندی که این لوازم را نداشتند اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی در طول سال و در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده از سوی مددکاران و نیاز مددجویان انجام می‌شود، افزود: در ابتدای فصل تابستان ۵۰۰ دستگاه کولر آبی و ۵۰ دستگاه ماشین لباسشویی نیز به دست خانواده‌های زیرپوشش این نهاد اهدا شد.


بیشتر بخوانید


محمدی بیان داشت: برای کمک به جامعه هدف کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده و مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۵ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری با جمعیتی بیش از ۱۰۲ هزار نفر معادل ۱۵ درصد جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.