سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار سیستان و بلوچستان؛

گلایه رانندگان از کمبود سهمیه سوخت آزاد در برخی از جایگاه‌های مهرستان

شهروند خبرنگار ما از کمبود سهمیه کارت سوخت جایگاه نبی اکرم (ص) شهر مهرستان گلایه کرد.

جایگاه سوخت نبی اکرم (ص) در ابتدای جاده مهرستان به سمت سوران استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما برای تهیه بنزین آزاد به این جایگاه مراجعه کرده است، اما با کمبود سهمیه مواجه شده است و برای تهیه بنزین آزاد به ناچار از جایگاه‌های سطح شهر استفاده کرده است. این جایگاه به دلیل اینکه در جاده واقع شده است کمبود سهمیه بنزین برای مسافران دردسرساز می‌شود به همین جهت از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛ بنده مهمان شهر چابهار بودم و برای تهیه سوخت به جایگاه نبی اکرم (ص) شهر مهرستان مراجعه کردم. اما فقط از ساعت ۶ تا ۸ صبح مردم می‌توانستند از کارت جایگاه استفاده کنند و بعد از دو ساعت معطلی در صف و در گرمای سوزان جایگاه داران گفتند که بنزین تمام شد نه به شهروندان و نه به مهمان سوخت تعلق نمی‌گیرد. بنده این موضوع را از مسئولان پیگیری کردم، اما پاسخی ندادند و به اجبار بنزین آزاد از سطح شهر تهیه کردم.
برایم سوال است که در شهر کوچکی مثل مهرستان که کارت جایگاه می‌تواند هزار لیتر شارژ شود با دوساعت به اتمام می‌رسد. بنده به عنوان مهمان بودم، اما شهروندان نیز از این موضوع گلایه‌مند بودند و اظهاراتی که شهروندان داشتند این بود که مابقی سهمیه جایگاه جهت فروش روانه مرز می‌شود. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.