سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی عامل برداشت ۴۶۰ میلیون از حساب شهروند سیرجانی

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به برداشت ۴۶۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب یک شهروند کرده بود شناسایی شد.

سرهنگ جواد خواجه پور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که از طریق دریافت یک پیام حاوی لینک، وارد لینکی در خصوص ابلاغیه قضایی شده، اما بعد از ورود مبلغ ۴۶۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با استعلامات انجام شده پلیس فتا، درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب متهم مسدود و با اقدامات صورت گرفته متهم شناسایی و این وجه به حساب شاکی بازگشت داده شد.

فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات، واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان و زیر قیمت بازار و پیام‌های دارای لینک برنامه‌های معیشتی که به صورت جعلی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با اینگونه موارد از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آن را مطرح و پیگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.