سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۲ پروژه اقتصادی در استان سمنان افتتاح می.شود

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: طی هفته دولت در سراسر استان افتتاح ۷۲ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتبار سه هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

صادقی در نشست خبری با حضور رسانه‌ها به میزبانی استانداری سمنان، با بیان اینکه ۷۲ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در استان طی هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: سه هزار و ۷۲۱ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان سرمایه گذاری در این طرح‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها دو هزار و ۲۱۲ شغل را نیز در استان سمنان ایجاد می‌کند، افزود: تلاش شده تا در سراسر استان پروژه‌های اقتصادی از تنوع و پراکندگی خوبی برخوردار باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بیشترین میزان اعتبارات طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری قابل بهره برداری به شهرستان سمنان اختصاص دارد، بیان کرد: در این شهرستان ۱۰ طرح اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

صادقی با بیان اینکه در شاهرود ۲۱ پروژه اقتصادی با اعتبار ۴۹۲ میلیارد تومان و در دامغان هشت طرح با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ تومان افتتاح خواهد شد، گفت: در گرمسار ۱۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۹۶۵ میلیارد تومان در مهدیشهر پنج طرح با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان، در سرخه شش طرح با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان، در آرادان چهار طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و در میامی چهار طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.