سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت آموزی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه زمینه ساز نقش آفرینی اجتماعی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: توانمند سازی مهارتی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه علاوه تربیت نیروی متخصص، زمینه خودباوری و نقش آفرینی آنان در جامعه را فراهم می‌کند.

سید علی علوی در نشست با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با تاکید بر اهمیت گسترش آموزش‌های مهارتی خاص دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، اظهار کرد: ارتقای مهار ت‌های حرفه‌ای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه علاوه بر تربیت نیروی ماهر و کارآمد مورد نیاز بازار کار، اعتماد به نفس در این دانش آموزان را ارتقاء داده و زمینه بالندگی آنان در جامعه را فراهم می‌سازد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان توانمندسازی مهارتی دانش آموزان با نیاز ویژه را یکی از راهکار‌های استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این قشر از جامعه عنوان کرد و گفت: می‌توانیم با ارائه آموزش به این دانش آموزان با توجه به نیاز بازار کار علاوه بر ایجاد زمینه لازم برای حضور این افراد در جامعه، انگیزه و تغییر نگرش شگرفی را در آنان ایجاد کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان نیز با مهم برشمردن تقویت همکاری بین دو دستگاه، توسعه همکاری‌های دوجانبه را در راستای ارتقاء سطح آموزش‌های مهارتی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه مهم عنوان کرد.

طالب محمدی اعلام کرد: تفاهم نامه همکاری در ۱۹ بند وموضوع کاری بین آموزش وپرورش استثنایی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای توسعه و به روزرسانی کارگاه‌های هنرستان‌های کار دانش خاص، برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه هنرآموزان مدارس استثنایی استان و ... برای اجرا در سال تحصیلی آینده به امضاء طرفین رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.