سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای عشایر اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت طرح‌های توسعه‌ای عشایر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت اژدری گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های زیربنایی، عمرانی و آب و خاک بوده که با بهره‌برداری از آنها فرصت اشتغال برای ۲ هزار نفر به صورت مستقیم فراهم می‌آید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اولویت توسعه استان را بخش کشاورزی اعلام و افزود: در روز‌های آینده و همزمان با هفته دولت ۲۷ طرح کشاورزی در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که عمده این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی اجرایی و عملیاتی شده است.
او تصریح کرد: در حوزه امور عشایری با ۷۰ میلیارد ریال طرح توسعه‌ای به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه آب و خاک نیز با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال، سه پروژه و اشتغال ۷۹۰ نفر آماده افتتاح شده است.
اژدری افزود: در گرامیداشت هفته دولت ۲ طرح در حوزه تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر آماده بهره‌برداری شده است.
او در ادامه گفت: ۱۵ طرح در بخش شهرک‌های کشاورزی در سطح استان اردبیل افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها فرصت اشتغال ۳۴۵ نفر با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال فراهم می‌آید.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در حوزه صنایع کشاورزی نیز با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال، ۲ طرح افتتاح می‌شود که اشتغال ۲۵ نفری را به همراه دارد.
اژدری به طرح‌های افتتاحی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره کرد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال، چهار طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح خواهد شد که اشتغال ۷۱ نفر را به همراه خواهد داشت.
او بیان کرد: در گرامیداشت هفته دولت در سطح استان پروژه‌های افتتاحی عمدتا مربوط به مرغداری، واحد‌های گلخانه‌ای، پرورش دام و طیور، شبکه آبیاری کم‌فشار و آبیاری مدرن و طرح‌های زیربنایی آب و خاک است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: احداث پل عشایر، زهکشی و استخر ذخیره آب از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی است که با تلاش همکاران ما در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.