سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاینه افزون بر ۴۷ هزار زائر اربعین در شلمچه

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۵ مردادماه تاکنون ۴۷ هزار و ۷۳۶ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه به صورت سرپایی معاینه شدند.

دکتر افشین دریانبرد، روز گذشته در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: در این مدت، ۷۲۲ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اعزام شدند.

وی افزود: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی ۲ هزار و ۲۴۶ بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کردند.

دکتر دریانبرد بیان کرد: از ابتدای شروع خدمات‌‍رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) تعداد کل ماموریت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این منطقه یکهزار و ۳۰۶ مورد بود و همچنین در همین بازه زمانی ۶۶ نفر در ۱۰ عملیات از کشور عراق برای دریافت خدمات درمانی به محدوده فعالیت این دانشگاه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر علاوه بر مرکز بهداشتی، درمانی شهید سلیمانی، ۲ پایگاه ثابت و ۱۲ پایگاه سیار دیگر نیز خدمات بهداشتی و درمانی را به زوار ارائه می‌دهند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تنها در روز گذشته تعداد ۹ هزار و ۵۲۹ خدمت درمانی به زائران در پایگاه‌های یادشده و مرکز شهید سلیمانی ارائه شد که از این تعداد ۹ هزار و ۴۱۴ مراجعه‌کننده بدون اینکه مشکل حادی داشته باشند در محل درمان شده و به پیاده‌روی خود ادامه دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.