سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۲۱۰۰ زائر اربعین به اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل گفت: در فاز برگشت زائران اربعین حسینی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از طریق اتوبوس به اردبیل بازگشتند.

آیدین هاشمی در بازدید از پایانه‌های مسافربری استان اردبیل گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در این ایام پرترافیک اربعین حسینی مشغول خدمات رسانی است به طوری که ۲۰ نفر از همکاران ما در مرز مهران مستقر شده‌اند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از عزیمت ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک و دو دستگاه تریلی برای حمل موادغذایی و مایحتاج مورد نیاز زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: یک دستگاه گریدر نیز به مرز تمرچین اعزام شده تا در خدمت رسانی به زائران آمادگی داشته باشند.
به گفته او، از ۱۶ مرداد تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ زائر با اتوبوس به مرز مهران عزیمت کردند و ۱۵۰ نفر زائر نیز با ۶ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی رفته تا از این گذرگاه برای حضور در همایش اربعین حسینی استفاده کنند.
هاشمی افزود: ۲ هزار و ۱۰۰ زائر با ۶۴ دستگاه اتوبوس به استان بازگشته‌اند و فاز برگشت زائران با سرعت در حال انجام است.
او ادامه داد: ۲ هزار و ۲۲۰ راننده حرفه‌ای در قالب ۶۰ شرکت مسافربری با ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مشغول ارائه خدمات به زائران در مسیر رفت و برگشت به مرز‌ها هستند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از هم استانی‌ها خواست؛ از سفر‌های غیرضرور به سایر مناطق پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر به تهران از اتوبوس‌های محور اردبیل – تهران – مهران استفاده کنند.
هاشمی به گلایه برخی از زائران از افزایش قیمت نامتعارف برخی شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: از طریق سامانه ۱۴۱ شکایت‌ها رسیدگی می‌شود و نرخ مصوب جابجایی زائران از اردبیل به مهران، خسروی و تمرچین در معرض دید مردم قرار گرفته است.
او قیمت مصوب اتوبوس‌های ۲۵ نفره را یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ۳۲ نفره را یک میلیون تومان و ۴۴ نفره را ۸۰۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: بیشترین تردد اتوبوس‌ها در مسیر اردبیل به مهران و بالعکس بوده و کمترین تردد نیز به مرز تمرچین ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.