سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی بزرگ‌ترین درمانگاه طریق الحسین نجف به کربلا

بزرگ‌ترین درمانگاه طریق الحسین نجف به کربلا در عمود ۴۹۴ توسط گروه جهادی امام سجاد (ع) بابل راه‌اندازی شد.

اکبری ثاقب مسئول گروه جهادی درمانی امام سجاد (ع) گفت:موکب درمانی انصارالحسین علیه‌السلام با حضور بیش از ۱۷۰ نفر پزشک، پرستار و کادر فنی و اجرایی در حال ارائه خدمات درمانی عمومی و تخصصی به زائران پیاده حضرت سیدالشهدا از ملیت‌های مختلف است.

او افزود:گروه جهادی امام سجاد از سال ۹۶ با هدف خدمات‌رسانی تخصصی در حوزه درمانی اربعین تشکیل شد و در مدت ۷ سال فعالیت خود در سنوات گذشته به بیش از ۲۵۰ هزار زائر پیاده اربعین حسینی خدمت درمانی عمومی و تخصصی ارائه کرد.

ثاقب گفت:امسال نیز از روز ۵ صفر فعالیت خود در عمود ۴۹۴ آغاز کرده و تا امروز به طور میانگین روزانه به بیش ۴۰۰۰ زائر خسته و بیمار خدمات رسانی کرده و با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین پیش‌بینی می‌شود نیاز به این خدمت ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

او افزود:این درمانگاه مجهز به بخش‌های مختلف درمانی از جمله اورژانس، آزمایشگاه، سونوگرافی، دندان پزشکی، اتاق احیاء، داروخانه و... است که خدمات تخصصی درمانی به زائران ایرانی، عراقی و... ارائه می‌کند.

ثاقب گفت:با توجه به حجم فعالیت و موقعیت این موکب، سازمان هلال احمر درمانگاه انصارالحسین علیه السلام عمود ۴۹۴ را به عنوان مرکز معین مواکب درمانی مسیر نجف به کربلا برگزید و بیش از ۱۰ موکب درمانی طریق الحسین علیه‌السلام خدمات دارویی خود را از این درمانگاه دریافت می‌کنند.

او افزود:هزینه‌ها و پشتیبانی این گروه کاملا غیر دولتی و غیرانتفاعی است و تامین هزینه‌های آن به همت خیرین و مردم شریف کشور صورت می‌پذیرد و ادامه این راه مقدس جز با حمایت و همراهی مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.