سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام چهاردهمین همایش ملی نخبگان در لرستان

رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به آغاز ثبت نام چهاردهمین همایش ملی نخبگان گفت: علاقمندان از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان ثبت نام کنند.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: همایش ملی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور فرصتی است تا دستاورد‌های نوین علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

 

 

 

مسعود صادقی افزود: همایش ملی نخبگان از معتبرترین گردهمایی‌های علمی سطح ملی به شمار می‌رود که به دنبال تقویت شبکه‌های علمی و فناوری، ارتقای سطح دانش و ارائه راهکار‌های نوین برای چالش‌های پیش‌روی کشور است.

 

 

 

رئیس بنیاد نخبگان لرستان با بیان اینکه این دوره از همایش، مانند دوره‌های گذشته، محور‌های متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور برخوردار هستند عنوان کرد: حوزه‌های پولی و مالی، حکمرانی و سیاستگذاری، محیط زیست و منابع طبیعی، نظام سلامت، امنیت غذایی، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌ها و صنایع پیشران و راهبردی، نظم نوین (تحولات منطقه و جایگاه ایران) و فناوری‌های نرم محور‌های اصلی همایش است.

 

 

 

صادقی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور با مراجعه به وب‌سایت رسمی همایش، به آدرس https://bmn.ir/hamayesh فرم‌های ثبت‌نام و ارسال مقالات را تکمیل کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: مقالات ارسالی باید مطابق با معیار‌های علمی و پژوهشی مشخص شده توسط کمیته داوری همایش باشد علاوه بر این، اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه شرکت، شرایط پذیرش مقالات و برنامه‌های جانبی همایش نیز در وب‌سایت همایش در دسترسی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

وی یادآور شد: این همایش فرصتی برای تمامی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی استان است تا با تبادل دانش و تجربیات خود، به ارتقای سطح علمی کشور کمک و راهکار‌های نوآورانه‌ای را برای مسائل و چالش‌های پیش‌روی کشور ارائه دهند و در این راستا از تمامی نخبگان و پژوهشگران استان دعوت می‌شود تا با حضور فعال در این رویداد، به غنای علمی و تحقیقاتی کشور بیافزایند.

برچسب ها: همایش ، نخبگان ، لرستانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.