سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۳۷ درصدی اردبیلی‌ها در پویش «کاشی حرم»

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: مردم حسینی و عاشق اهل بیت استان اردبیل ۳۷ درصد در پویش «کاشی حرم» مشارکت کردند.

اسفندیار هوشیار گفت: این پویش که برای توسعه حرم امام حسین (ع) در سطح ملی شکل گرفته، در استان‌های مختلف با تعیین سهم مشخص در حال اجرا است که سهم استان اردبیل نیز فروش ۱۰۰ هزار کاشی به نیت ساخت و مرمت عتبات عالیات بوده است.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل افزود: تاکنون مردم استان اردبیل ۳۷ درصد در اجرایی شدن این کار ارزشمند و مرمت حرم مطهر امام حسین (ع) و توسعه آن مشارکت کرده و فرآیند آن همچنان ادامه دارد.
به گفته او، هر خانواده می‌تواند با خرید یک کاشی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در این طرح مشارکت کند که بالاترین سقف خرید ثبت شده ۲۵۰ کاشی برای یک خانواده در اردبیل بوده است.
هوشیار افزود: امیدواریم به سرعت کار فروش ۱۰۰ هزار کاشی در این استان به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه سیدالشهدا (ع) به انجام رسیده و ما بتوانیم عملیات مرمت و توسعه بنا‌های اطراف حرم امام حسین (ع) را انجام دهیم.
او ستاد عتبات عالیات را مرجعیت اجرای این طرح و پویش ملی توصیف کرد و گفت: فروش آنلاین کاشی از طریق سامانه ستاد عتبات عالیات و یا مراجعه مستقیم به این ستاد انجام می‌شود و هر خانواده به تناسب بضاعت خود می‌تواند در خرید کاشی و نذر آن به بارگاه قدسی امام حسین (ع) مشارکت کند.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل افزود: با جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی تلاش ما بر این است تا هر چه سریع‌تر صحن عقیله بنی‌هاشم در حریم حرم امام حسین (ع) راه‌اندازی شده و امکان بهره‌برداری از این صحن شریف فراهم آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.