سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

از نظر اعتبارات در حوزه اربعین مشکلی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز ریمدان در شهرستان دشتیاری در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان به دلیل جایگاه راهبردی و مهم آن از نظر ورود کالا و مسافر بزودی توسعه می‌یابد تا خدمات به زائران و تجار تسهیل شود.

محمد کرمی در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در پایانه مرزی ریمدان برگزار شد،گفت:  سال آینده با بهترین نحو آمادگی پذیرایی از زائران و آماده ارائه خدمات به سرمایه گذاران را خواهیم داشت و در این حوزه کار‌های زیربنایی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: انجام امورات حوزه اربعین و خدمت به زوار یک حرکت عاشقانه است و همه برای انجام کار‌ها صادقانه و با نیت الهی ورود کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورود به کشور از طریق ریمدان باید بهتر از سایر مرز‌ها باشد تا کسی که از کشور دیگری وارد می‌شود همان ورودی اول از خدمات نظام بهره‌مند شود و از ورود لذت ببرد.

وی عنوان کرد: شرایط باید فراهم شود تا همواره در طول سال سفر زائران او سفر به شهر‌های سیاحتی و زیارتی ایران را داشته باشیم و در ایام مختلف سال پذیرای زائران پاکستانی باشیم و در کنار این مساله، کار زیرساختی پایانه مرزی و بازارچه مرزی بخوبی انجام شود.

کرمی خطاب به مسوولان ریمدان بیان کرد: کار‌ها باید الهی باشد و اجر و مزد را از خداوند متعال بخواهیم اینکه دیده نشوییم و یا مسئولی از خدمات مان تشکر نکرد، نگران نباشیم و بصورت خالصانه و برای رضای خداوند کار باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر اعتبارات و کمک‌های مردمی در حوزه اربعین هیچ مشکلی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.