سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت بسیج هنرمندان از عکاسان 

 فرمانده سپاه عاشورا گفت: برای رفع معضل بیمه عکاسان بستری مناسب در بسیج هنرمندان با حداقل‌ هزینه‌ها و با حداکثر حمایت‌ها فراهم شده است.

 سردار عباسقلی‌زاده به مناسبت روز عکاس در جمع عکاسان سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا گفت: متاسفانه در عصر حاضر فضای مجازی همه را تسخیر کرده و آلبوم عکس را از خانه‌ها حذف کرده است و به دنبال آن آسیبی جدی نیز متوجه هنر عکاسی است.

وی با تاکید بر اینکه باید هنر عکاسی را در جامعه ماندگار سازیم گفت: هنر عکاسی از ظلمی که فضای مجازی به تاریخ بشریت وارد کرده بی نصیب نمانده است.

سردار عباسقلی زاده در خصوص آثار عکاسی مربوط به کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی گفت: هر هنرمند و عکاسی که بتواند گالری برای موضوع دفاع مقدس تنظیم کند به چاپ و انتشار کتب آن کمک خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در بحث اشتغال و آموزش عکاسان می‌توانیم تسهیلاتی در اختیار عکاسان قرار دهیم تا با وام‌های کم بهره و قرض الحسنه حمایت شایانی از این قشر زحمتکش جامعه صورت بگیرد.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه فضای مجازی شمشیری دو لبه است تصریح کرد: در عصری که فضای مجازی و خیالی جای واقعیت را گرفته است عکاسان با ترفند و ابتکار عمل می‌توانند جوانان را به عکاسی واقعی جذب کنند و چشم بینایی برای انعکاس واقعیت‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم را به استفاده از آلبوم‌های ماندگار عکس ترویج کنیم گفت: از طریق فضای مجازی به مردم آسیبی جدی وارد شده است فضای مجازی تفکر و بینش مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

گفتنی است از پوستر ششمین جشنواره دوسالانه­‌ سراسری عکس نور بسیج با عنوان خانواده­‌ عزتمند اقوام ایرانی با مضامینی چون حجاب و لباس اقوام ایرانی، معماری محل سکونت خانواده‌های اصیل ایرانی، تاثیرات نقش خانواده در مناسبات اجتماعی ،ملی و بین المللی، خانواده من در یک قاب، خانواده­ در فعالیت‌های اجتماعی، نخبگان علمی، شهدا و خانواده شهدای شاخص و هر فرد و شخصیتی که در حوزه‌های مختلف باعث سربلندی و سرافرازی و غرور ملی و تاریخ ساز شدند رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.