سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۵ زمین چمن مصنوعی در همدان تا آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵ زمین چمن مصنوعی در این استان تا پایان تابستان سال جاری و تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر و طرح سردار شهید سلیمانی خبر داد.

رسول شیدایی بیان کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال به نام جهش تولید و مشارکت مردم طرح سردار شهید سلیمانی که یکی از طرح‌های مهم و ماندگار وزارت آموزش و پرورش است و بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین که مبنای سیاست‌ها و راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است از اواسط سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: فضا و تجهیزات ورزشی از عوامل موثر تعلیم و تربیت به شمار رفته و زمینه تحقق اهداف سایر زیر نظام‌ها به خصوص زیر نظام برنامه درسی را فراهم می‌آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت از طریق زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش ایجاد می‌شود و باید همه امکانات از جمله نمازخانه، کتابخانه، فضای ورزشی و سایر امکانات در مدارس فراهم شود.

شیدایی اظهار کرد: با توجه به اینکه تامین و بسط عدالت در بهره‌مندی از فرصت‌ها و امکانات تعلیم و تربیت کیفی به ویژه در مناطق محروم و روستاها و حاشیه شهرها در راستای اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی و تاکیدات سند تحول بنیادین است لذا طرح شهید سردار سلیمانی به همین منظور ابلاغ و اجرا شد.

وی با بیان اینکه سهم استان همدان از این طرح هشت زمین چمن مصنوعی بود افزود: فضای ورزشی نقش موثری در ارتقا سلامت جسمی و روانی و نشاط و سرزندگی دانش آموز و اولیا ایفا می‌ کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.