سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد کلینتون از ترامپ در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها 

وزیر خارجه سابق آمریکا ضمن انتقاد از ترامپ او را تنها رئیس جمهوری دانست که با ۳۴ فقره جرم نامزد ریاست جمهوری شده است.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده، در جریان سخنرانی خود در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها (DNC) به شدت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انتقاد کرد.

او تاکید کرد ترامپ اولین کسی بود که با ۳۴ محکومیت جنایی برای ریاست جمهوری نامزد شد و تاریخ سازی کرد. او این رکورد بی سابقه را با دستاورد‌های معاون رئیس جمهور کامالا هریس مقایسه کرد. 

بانوی اول سابق همچنین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را ستود و او را «قهرمان دموکراسی» خواند که عزت و را به کاخ سفید بازگرداند!

کلینتون سخنرانی خود را با تاکید بر حمایت از هریس و معاونش، تیم والز، در انتخابات آتی به پایان رساند و در عین حال به لحظه‌ای که او در سال ۲۰۱۶ نامزدی دموکرات‌ها را پذیرفت، تأمل کرد و گفت: «آینده اینجاست».

هیات منصفه دادگاه کیفری نیویورک هفته گذشته ترامپ را که در تمام ۳۴ اتهامی که به او وارد شده بود مجرم شناخت. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که یک رئیس جمهور سابق در جرایم کیفری گناهکار شناخته می‌شود. ترامپ مدعی شده که بی‌گناه است و افراد درگیر در محکومیت او «بیمار» هستند.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
این کلینتون پدر سوخته خودش مجرم وقاتل است وهمدست صهیونیسم است در قبرستانهای یهودی دنبال قبری میگشت که خود را به یهودیهای صهیونیسم متصل کند