سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۷۹ هزار دانش آموز ابتدایی در استان همدان

تاکنون ۱۷۹ هزار و ۸۸۴ نفر در مقطع ابتدایی استان همدان نام‌نویسی کرده اند که معادل ۹۸ درصد جامعه هدف است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیش بینی ثبت نام در مقطع ابتدایی براساس موالید اعلام شده از ثبت احوال ۱۸۸ هزار و ۲۲ نفر است که تاکنون بیش از ۹۸ درصد دانش‌آموزان این مقطع ثبت نام کرده اند.

مهدی عابدینی نیا از نام نویسی ۲۸ هزار و ۱۰۸ دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان خبر داد و افزود: پیش بینی ثبت نام کلاس اولی در سال تحصیلی پیش‌رو براساس اعلام موالید ثبت احوال ۳۰ هزار نفر است.

او با بیان اینکه اجرای طرح سنجش نوآموزان تا ۱۵ شهریور تمدید شده است، گفت: والدین پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت و دریافت مدارک لازم، به سامانه پاد مراجعه و مدارک ثبت نام را در این سامانه بارگذاری و سپس مراحل ثبت نام حضوری را در مدرسه مورد نظر طی کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۲۲ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

عابدینی نیا با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، متعهدان خدمت سال ۱۴۰۰ و استمرار فعالیت بازنشستگان برای رفع کمبود معلم در همدان ضروری است، گفت: این مهم در حال پیگیری است، اما تاکنون وزارتخانه با آن موافقت نکرده است.

استان همدان دارای ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه با ۳۲۴ هزار دانش آموز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.