سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موحد در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

باید رئیس‌جمهور را مدد کرد تا هرچه زودتر کار شروع شود

موحد گفت: نکته مهمی در فرمایشات مخالف محترم نبود که مورد جرح وزیر پیشنهادی علوم قرار بگیرد.

موحد نماینده موافق با وزیر پیشنهادی علوم گفت: بنده عمر نمایندگی‌ام قطعا از همه شما بیشتر است. هفت دوره در مجلس حضور دارم. مراحل مختلف و مجال متفاوت و دولت‌های متعدد اصلاح طلب و اصولگرا را دیدم.  

موحد بیان کرد: من معتقدم عنایتی که خدا در این دوران به ملت ایران با رهبری انقلاب داشته بی‌بدیل است و جا دارد همه ما شکرگزار باشیم و خدا چه نعمتی را به‌عنوان رهبری به ما عنایت کرده و اگر رهبری‌های این عزیز نبود آنچه شاهدید محقق نبود.  

او ادامه داد: یکی از این آثار حضور آقای پزشکیان است که دولت وفاق ملی را که در برنامه‌هایش اعلام کرد در اختیار ما گذاشت و ما هستیم که برای شکرگزاری این نعمت دست به دست هم دهیم و دولت را حمایت کنیم.

موحد بیان کرد: مردم منتظر تصمیم ما هستند و براساس رهنمود‌های رهبری، باید رئیس‌جمهور را مدد کرد تا هرچه زودتر کار شروع شود.  مخالف محترم بیشتر ابهاماتی را مطرح کرد تا ایرادات اساسی، قطعا این ابهامات توسط وزیر جواب داده می‌شود.

نماینده موافق با وزیر پیشنهادی علوم گفت: وزارت علوم و تحقیقات از ارکان اساسی مهم حاکمیت است و نقش اساسی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را برعهده دارد. در راستای جلوگیری از اتکای کشور به درآمد‌های نفتی و خام‌فروشی که بار‌ها مورد تاکید رهبری بوده وزارت علوم به‌عنوان رکن رکین مطرح است.  

او اظهار کرد: در این شرایط خاص جامعه دانشجویی و موارد آن علاوه براینکه سرمایه ارزشمندی برای کشور تلقی می‌شود همیشه وزیر علوم اهمیت داشته است.

موحد گفت: نکته مهمی در فرمایشات مخالف محترم نبود که مورد جرح وزیر پیشنهادی علوم قرار بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
برای همینه که هرکی معرفی شده قبول کردن