سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی و شاداب سازی ۱۱۵ مدرسه مناطق محروم با طرح شهید عجمیان

بهسازی و شاداب سازی ۱۱۵ مدرسه مناطق محروم استان مرکزی با فعالیت بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در قالب طرح شهید عجمیان در حال اجرا است.

 مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: این طرح با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس با فعالیت بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در زمینه رنگ آمیزی مدارس، آسفالت و ایجاد حیاط پویا، ایزوگام تعمیر سرویس‌های بهداشتی، ایزوگام و تعمیرات جزئی در بیش از دو هزار کلاس درس در ۱۱۵ مدرسه مناطق محروم از اول تابستان در حال اجرا است.
لنجابی طرح شهید عجمیان را یک طرح تربیتی با رویکرد پرورش دانش آموزان سئولیت پذیر دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح علاوعه بر شاداب سازی و بهسازی مدارس وجه تربیتی دارد و دانش آموزان یاد می‌گیرند زحمتی که در مدرسه می‌کشند ارزش قائل شوند و در حفظ و نگهداری فضا‌های آموزشی کوشا باشند و نسبت به محیط اطراف خود مسئولیت پذیر باشند.
مدیرآموزش و پرورش شازند هم با بیان اینکه طرح شهید عجمیان در ۱۰ مدرسه این شهرستان در حال اجراست، گفت: دانش آموزان در این طرح روزی پنج تا شش ساعت با اشتیاق کار می‌کنند و خود را برای مسئولیت پذیری بالاتر آماده می‌کنند.
کارخانه افزود: در این طرح گروه‌های جهادی علاوه بر شاداب سازی مدارس، کار تعمیرات میز و نیمکت را نیز انجام می‌دهند و کمکی به آموزش و پرورش می‌باشد.
طرح شهید عجمیان تا پایان شهریور ماه در استان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.