سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از یک‌ هزار زائر هندی و پاکستانی پیاده‌روی اربعین در یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد گفت: تاکنون بیش از یک هزار زائر هندی و پاکستانی پیاده‌روی اربعین در این شهرستان پذیرش و اسکان یافتند.

سرهنگ حسین آزادی‌ نژاد گفت: موکب شهید منتظر قائم با همکاری قرارگاه شهید باکری ناحیه مقاومت بسیج علاوه بر خدمات رسانی به زائران هندی و پاکستانی به بیش از ۵۰۰ زائر داخلی نیز نسبت به اسکان و توزیع غذا فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه این موکب در کنار جاده اصلی و کنارگذر و در حوالی بوستان ولایت یزد مستقر است ادامه داد: موکب شهید منتظر قائم به صورت شبانه روز با همکاری بیش از ۵۰ نیروی جهادی و بسیجی نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز اعم از توزیع غذا و سایر ملزومات به زائران اقدام می‌کند.

وی با تبیین میهمان نوازی زائران حضرت امام حسین (ع) که قصد حضور در پیاده روی عظیم اربعین در عراق دارند یادآور شد: موکب شهید منتظر قائم تا یک روز قبل از اربعین آماده خدمت به میهمانان داخلی و خارجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم همچنین از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی همزمان با اربعین با همراهی آحاد مردم و همکاری مسئولان در سطح پایگاه‌های مختلف در این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.