سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کلینیک تخصصی چشم پزشکی دیابت در بیمارستان کوثر سنندج

با هدف تشخیص و درمان زودهنگام عوارض چشمی بیماران دیابتی، کلینیک تخصصی چشم پزشکی دیابت در بیمارستان کوثر سنندج افتتاح شد.

پریا میرکی اظهار کرد: کلینیک چشم پزشکی دیابت بیمارستان کوثر به همت دکتر زانا دیهیم و دکتر سمیرا احمدی، متخصصین چشم پزشکی، آغاز به کار کرده است، این کلینیک به بیماران دیابتی استان این امکان را می‌دهد تا تحت نظر متخصصین مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، معاینات دوره‌ای چشم پزشکی خود را انجام دهند.

مسئول کلینیک تخصصی مرکز بیمارستان کوثر سنندج افزود: بیماران دیابتی که تحت درمان هستند به صورت دوره‌ای از سوی متخصصین داخلی به کلینیک ارجاع می‌شوند تا از نظر عوارض چشمی ناشی از دیابت مورد بررسی قرار گیرند، با توجه به اینکه بیماری دیابت می‌تواند عوارض جدی برای چشم ایجاد کند، معاینات دوره‌ای و پیگیری مداوم این بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به خدمات ارائه شده در کلینیک پرداخت و گفت: در این کلینیک معاینات دوره‌ای چشم پزشکی، تشکیل پرونده برای بیماران دیابتی، تشخیص و درمان زود هنگام عوارض چشمی دیابت و ارجاع بیماران دیابتی به سایر متخصصین در صورت نیاز انجام می‌شود.

میرکی به اهمیت راه اندازی این کلینیک اشاره و بیان کرد: کاهش عوارض چشمی ناشی از دیابت، بهبود کیفیت زندگی بیماران دیابتی، افزایش آگاهی بیماران در مورد اهمیت مراقبت از چشم و تقویت شبکه مراقبت از بیماران دیابتی در استان این کلینیک افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: بیماران دیابتی می‌توانند در روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۰ صبح برای نوبت‌دهی و ویزیت به کلینیک مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.