سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تثبیت ۲ هزار و ۹۷۸هکتار اراضی غیرملی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از بررسی و تعیین تکلیف ۲۰ پلاک در نشست کمیسیون رفع تداخلات استان و تثبیت ۲ هزار و ۹۷۸هکتار اراضی غیرملی (مستثنیات) خبر داد.

کمیسیون رفع تداخلات با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیر امور اراضی استان و سایر اعضا در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست بیان کرد: رفع تداخل اراضی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در راستای حل مشکلات مربوط به اراضی کشاورزی و سنددار کردن اراضی است، این اقدامات در استان با جدیت تا اتمام کار در حال پیگیری است.

وی افزود: با رفع تداخل اراضی، کشاورزان می‌توانند به راحتی از اراضی خود استفاده کنند و برای دریافت سند اقدام کنند؛ این امر به افزایش تولید محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی استان کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی از طریق پیشبرد طرح حدنگاری و رفع تداخلات برکات و ثمرات زیادی را به همراه دارد که از جمله آنها باید به تعیین تکلیف وضعیت مالکیت زمین‌های زراعی، کاهش پرونده برای رسیدگی به دستگاه قضایی، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و پایداری فعالیت‌های کشاورزی اشاره کرد.

بهرام میر دریکوند مدیر امور اراضی استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد:در این کمیسیون تعداد ۲۰پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر ۱۴هزار و ۹۹۲هکتار مطرح و بررسی شد که در نهایت میزان ۲ هزار و ۹۷۸ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

برچسب ها: کشاورزی ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.